tapi fulus lah plak..
skrg dalam proses pengumpulan..
niat teringin BB..tp enchik
mnyesal beli Nokia c3 ni,sebb ble balik,tgk GALAXY Y dah kuar.
lagi buat aq bengang bila si JIHA, ayah belikan hp trsebut..oh sadisnye!
xpe2..
skrg kumpul untuk MELANCONG!! ohyeahhh!!
hehe..
![]() |
| merah itu MENAWAN =p |

No comments:
Post a Comment